شیوه کارکرد خنک کننده آبی

 

برای شرح و گسترش قصه عالی است بدانید که در سیستم گونه های سیستم سرمایش آبی , آب بوسیله یک پمپ به صورت مداوم پوشال ها را مرطوب می نماید , بعد این رطوبت , که رغبت شدیدی به تبخیر شدن دارااست هوای گرم را از بیرون به خویش جذب می نماید .

 

در‌این تراز آب تمام گرمای هوا را به خویش میگیرد و دمای آن را کاهش میدهد . اکنون وقت آن است تا هوای سرد با گاز از سیستم بیرون شده و وارد گوشه و کنار شود .

 

به گویش تخصصی تر ساختمان یک سیستم سرمایش آبی به نحوی است که پد های غربال در پشت و یا این که دو طرف دستگاه قرار میگیرند و هوای گرم حریم آن از روش پد ها به درون دستگاه مکیده می شود .

 

پد های ترکیب با آب از یک مخزن داخلی در حوالی و از روش پد یا این که یک منشا آب فرنگی پمپ می‌شوند . از‌آنجا‌که هوا بیرون از محیط گرم بر روی پد مرطوب جنبش می نماید , گرمای هوا را از فی مابین میبرد .


تسمه خنک کننده آبی

تسمه سیستم سرمایش آبی که به آن کمربند V هم گفته می‌گردد یک مدل کمربند زیاد بلند است که برای لغزش های جزئی پباده سازی شده که‌این کار را برای یاتاقان ها آسوده می نماید . ولی این کمربندها احتمال دارد با گذشت زمان کش آمده و شل شوند و همت خویش را از دست بدهند .

پمپ آب دستگاهی است که آب را از کف خنک کننده داخل لوله های سرازیر می نماید و از آنجا به پد ها و پوشال ها میرساند . تبخیر شدن آب از روی همین پدهاست که سبب خنک کردن هوا می شود . پس در حالتی‌که پدها به قدر کافی از آب اشباع نشوند ممکن است که پمپ عالی کار نکرده و نیاز به بده بستان پمپ سیستم سرمایش داشته باشید .

 

اجزاء حساس خنک کننده آبی و کارایی آن‌ها

دوراندیشی در رابطه قطعات گوناگون دستگاه سیستم سرمایش و عملکردشان می‌تواند حفظ و تعمیر آن را برای شما سهل و آسان تر نماید . در حالتی که آشنایی کافی در رابطه اجزای تشکیل دهنده خنک کننده داشته باشید , در شکل پیدایش هر مشکلی میتوانید تشخیص دهید که حل شدنی می‌باشد یا این که قدمت دستگاه به رمز رسیده و بایستی ردوبدل شود .

 

موتور سیستم سرمایش

موتور کولر کولرها به طور معمول کوچک اند و سرعتشان حوالی ۱ تا ۱/۳ اسب بخار است . این موتورها با ۱۱۵ تا ۱۲۰ ولت توان فعالیت می نمایند که در مقایسه با سیستم های تهویه دیگر که ۲۴۰ ولت توان نیاز دارا هستند برق کمتری مصرف می نمایند . موتورهای کولر به نیکی کار می نمایند البته هنگامی که احساس کردید سرعت و اقتدار قدیمی را ندارند حتمی است تا باز‌بینی شوند .


قرقره

هر سیستم سرمایش آبی در انتهای کمربندهای چرخشی خویش یک قرقره دارااست . قرقره ها دو مدل اند یک عدد قرقره ای که به موتور وصل می شود و دیگر آنکه برای مکش هوا به باطن به کارگیری می شود .

این قرقره ها به تدریج حاد می گردند . ولی در شکل نیاز می‌توانید صرفا با مفتوح کردن پیچی که آنها‌را به خنک کننده چفت کرده به آسانی تعویضشان فرمایید . صرفا نکته ی شایان توجه مقدار موتور و قطر کمربندهاست که می بایست برای قرقره تازه مدنظر قرار دهید .


یاتاقان های کروی

یاتاقان های کروی , قطعات فی گردی می باشند که قابلیت و امکان چرخش هوا را با پر سرعت در سیستم سرمایش آماده می نمایند . نتایج این گردش به عبارتی صدای مهیبی است که مشابه به یک خنده ترسناک و مداوم از داخل خنک کننده به گوش ما میرسد .

پس این صدا آرم تندرست یاتاقان هاست و هرگاه تغییری در صدا تولید شد خوب تر است یاتاقان ها تحلیل و بده بستان شوند . خوب تر است به تنهایی دست به ردوبدل آن نزنید .

لوله بازکنی باغ فردوس تهران

گونه های لوله‌های ساختمانی

نحوه نصب کلید کولر آبی و سیم کشی کولر

سیستم ,خنک ,های ,آب ,یک ,ها ,سیستم سرمایش ,خنک کننده ,می نماید ,است که ,سرمایش آبی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته آرین قلی پور فروشگاه فایل های نایاب بست کمربندی markazsteel In search of a smile بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان ماجرای فکر من افراطی نیوشا استور اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز